نصب کرکره برقی

تاریخ ارسال : 1400/04/14

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت علم باعث راحتی در زندگی و کارهای روزمره شده است.با وجود این تفاسیر درب های منازل هم عوض شده و به صورت الکترونیک درآمده است و باعث راحتی آدم ها در زندگی شده است.در این مقاله می خواهیم شما را با در های کرکره ای آشنا کنیم.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت علم باعث راحتی در زندگی و کارهای روزمره شده است.با وجود این تفاسیر درب های منازل هم عوض شده و به صورت الکترونیک درآمده است و باعث راحتی آدم ها در زندگی شده است.در این مقاله می خواهیم شما را با در های کرکره ای آشنا کنیم.

آموزش نصب درب کرکره ای

آموزش نصب درب کرکره ای : نصب درب کرکره ای پارکینگ از طریق رازی تکنولوژی به سادگی انجام می شود. درب های کرکره ای پارکینگی عموما بعد از طول عمر مفیدشان دچار مشکلاتی نظیر عدم باز و بست، ایجاد سر و صدا توقف هنگام باز و بست می شود. ما در رازی تکنولوژی بر آن هستیم با نصب کرکره برقی پارکینگی مشکلات شما را در سریع ترین زمان ممکن حل نماییم. عموما نصب کرکره کاری حساس است و نیاز به تجربه دارد. در صورتی که بخواهید به صورت دستی خودتان عیب یابی کنید می توانید مشکل را بررسی نمایید اما تا حد امکان سعی کنید با متخصصین این حوزه در تماس باشید. متخصصین می توانند شما را در این امر راهنمایی کنند. نصب کرکره برقی به شما کمک ویژه ای می کند.

نصب درب کرکره ای برقی

با توجه به اینکه درب های کرکره ای برقی دارای تجهیزات و قطعات مختلفی هستند نصب و راه اندازی آن ها کمی دقت و حساسیت نیاز دارد. افرادی که در این خصوص تجربه کافی ندارند ممکن است با ابهاماتی در حین نصب رو به رو شوند. بنابراین توصیه ما این است برای نصب درب کرکره ای برقی از کارشناسان این حوزه کمک بگیرید. ما در رازی تکنولوژی بر آن هستیم تا با استفاده از نیرو های متخصص و با تجربه در امر نصب درب کرکره ای برقی در تهران خدمات سریع و با کیفیت ارائه دهیم. جهت دریافت مشاوره و اطلاع از خدمات ما در حوزه کرکره برقی می توانید با شماره تلفن های مندرج در وبسایت با ما در تماس باشید.

در ادامه با مقاله آموزش نصب درب کرکره ای همراه باشید.

نصب درب کرکره ای اتوماتیک

درب کرکره ای اتوماتیک اغلب برای مغازه ها و پارکینگ ها استفاده می شود و برای نصب و راه اندازی نیاز به بررسی موقعیت و بررسی نوع درب می باشد. کارشناسان ما در رازی تکنولوژی می توانند خدمات نوینی در زمینه نصب در کرکره ای اتوماتیک ارائه می دهد. از جمله می توان به مشاوره، سرویس تعمیر و نگهداری درب کرکره ای اتوماتیک، نصب و راه اندازی درب کرکره ای و حضور در محل و استفاده از قطعات اورجینال اشاره نمود.

طریقه نصب درب کرکره ای پارکینگ

قبل از شروع کار روی درب کرکره ای ، ابتدا با بستن انبرهای قفل شونده قابل تنظیم بر روی پایه فنر پیچشی و قرار دادن انبرها در برابر دیوار هدر بالای درب ، شروع کنید.

یک میله فولادی را در یکی از سوراخ های مخروط سیم پیچ فنر قرار دهید ، که دارای چهار سوراخ است که برای شل و سفت شدن استفاده می شود.

محکم به میله بچسبید و پیچ های نگهدارنده مخروط سیم پیچ را در جای خود شل کنید.

از میله های فولادی برای شل شدن فنر یک چهارم بهار استفاده کنید. دو میله را جایگزین کنید ، با استفاده از یکی ثابت نگه داشتن مخروط و دیگری بعد از برداشته شدن میله اول ، مخروط را بچرخانید.

تکیه گاه های محور را به پایین پانل پایین و بالای پانل بالا وصل کنید.

پانل پایین را داخل دهانه درب قرار دهید. با قرار دادن میخ به دیواره کنار تابلو و خم کردن آن ، صفحه را به حالت ایستاده نگه دارید تا تابلو در جای خود قرار گیرد قبل از اتصال پانل بعدی مطمئن شوید که سطح آن یکسان است.

صفحه بعدی را در بالای صفحه اول وصل کنید. اطمینان حاصل کنید که شیار پانل بالایی بر روی برجستگی پانل پایین قرار داشته باشد. این کار را تکرار کنید تا همه پانل ها در محل خود قرار بگیرند. پانل نهایی باید از بالای دهانه درب ۱ “یا تقریباً امتداد داشته باشد.

مرکز دهانه را پیدا کرده و آن را روی هدر درب علامت گذاری کنید.

لنگرهای فنر را به فنرها متصل کنید، سپس مخروط قفل فنر را وصل کنید. مخروط قفل باید به طور ایمن روشن باشد: باعث می شود که فنر تحت کشش زیاد شل نشود.

دو فنر را به طور ایمن به براکت اصلی هدر پیچ کنید.

نصب شفت کرکره برقی

پس از این که اتصال صفحه پلیت ها پایان یافت ، کار شاسی کشی یا آهن کشی کرکره برقی نیز تمام شده است. حالا باید شفت را آماده کنیم و بعد سر جایش قرار بدهیم.

برای نصب شفت کرکره برقی، اول بین دو خورشیدی را به طور کاملا دقیق اندازه گیری میکنیم و لوله را برش میدهیم. بعد موتور توبولار را یک طرف لوله جا میزنیم که در مراحل بعدی آموزش تصویر نصب کرکره برقی توضیح بیشتر را ارائه خواهیم نمود.

در ابتدای کار حدودا ۴٠ سانتی متر موتور توبولار را وارد لوله میکنیم. سپس آداپتور را هم داخل لوله جا میزنیم تا بوسیله ی میخ پرچ به لوله اتصال داده شود.

نصب رسیور کرکره برقی

نحوه نصب و راه اندازی رسیور کرکره برقی روی یک برگه داخل جعبه محصولات توضیح داده شده است. جهت اتصال سیم و برق می توانید دو کابی که روی رسیور کرکره وجود دارد را به سیم های مربوطه متصل نمایید.

یکی از رشته ها دارای ٣ سیم است که آنها را طبق رنگشان به ٣ سیم موتور یعنی آبی همان مشترک یا نول، مشکی به مشکی برای راستگرد و قهوه ای به قهوه ای برای چپگرد متصل می کنیم.

آخرین مرحله نصب تیغه ی کرکره برقی آلومینیومی می باشد. برای اینکار دو نفره سر تیغه را بالا می بریم و روی شفت سوار می کنیم. برای اتصال تیغه کرکره برقی به شفت از پیچ سر مته دار استفاده می شود. البته باید حواستان باشد که تیغه دقیقا وسط شفت قرار بگیرد و فاصله ی بادخور از دو طرف را داشته باشد.تقریبا برای هر متر از عرض کرکره ٢ عدد پیچ کفایت می کند.

حالا کرکره را کاملا بالا میبریم تا ریل ها را پیچ کنیم. هنگام بالا رفتن کرکره میتوانید بادخور سمت چپ و راست کرکره را تنظیم کنید. ریل ها را جلوی پروفیل قرار میدهیم و بوسیله ی پیچ سرمته دار آنها را محکم می نماییم. برای هر متر طول ریل ٢ عدد پیچ کافی است.

هزینه نصب درب کرکره ای

هزینه نصب درب کرکره ای با توجه به نوع کرکره و محل نصب مشخص می شود. عمدتا هزینه نصب کرکه برقی از سیصد هزار تومان آغاز می شود و با توجه به معیار های خاصی مشخص می شود. نصب کرکره برقی در رازی تکنولوژی با همراه پشتیبانی و مشاوره به گونه ای است که بر اساس میزان کارکرد و نوع کار سنجیده می شود. با توجه به کیفیت و پشتیبانی که ارائه می شود هزینه ها کاملا معقول و به صرفه است.

امیداورم که این آموزش برای شما مفید بوده باشد.

در صورت نیاز به نیروی متخصص برای نصب درب کرکره ای می‌توانید از کارشناسان فروشگاه اینترنتی رازی تکنولوژی بهره ببرید.

منبع:سایت راز تکنولوژی