تعمیر درب کرکره ای

تاریخ ارسال : 1400/04/20

با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی مشکلاتی را برای درب های خانه ها ایجاد کرد که باعث اذیت شدن مردم میشد.همین مساله باعث به وجود آمدن افرادی شد که این درها رو تعمیر کنن. ما در این مقاله سعی میکنم نحوه تعمیر درب های کرکره ای را به شما خوانندگان عزیز یاد بدهیم.

 

با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی مشکلاتی را برای درب های خانه ها ایجاد کرد که باعث اذیت شدن مردم میشد.همین مساله باعث به وجود آمدن افرادی شد که این درها رو تعمیر کنن. ما در این مقاله سعی میکنم نحوه تعمیر درب های کرکره ای را به شما خوانندگان عزیز یاد بدهیم.

تعمیر درب کرکره ای پارکینگ

تعمیر درب کرکره ای پارکینگ می تواند توسط افراد متخصص انجام شود. متخصین ما در رازی تکنولوژی با تسلط بر رگلاژ کرکره نسبت به سرویس کرکره اقدامات مربوطه را انجام می دهند.

رگلاژ کرکره با موتور های مختلف از آچار به منظور تنظیم حد بالا و پایین کرکره استفاده می شود. رگلاژ کرکره ها نحوه عملکرد نرم و باز و بست راحت را تحت تاثیر قرار می دهد

تعمیر درب کرکره ای برقی

تعمیر درب کرکره ای برقی اقدامی تخصصی محسوب شده و طبیعتا  نیاز به افراد متخصص و باتجربه در این خصوص دارد. ساختار کرکره ها دارای پیچیدگی خاصی بوده و از قطعات خاصی در آن استفاده شده است. به همین دلیل اگر تعمیرات توسط افراد بی تجربه انجام شود ممکن خساراتی به درب های کرکره ای وارد شود و مشکلاتی به وجود بیاید.

به طور کلی درب های کرکره ای برقی گاها دچار مشکلات مختلفی می‌شوند که در ادامه به مهم ترین بخش هایی که دچار مشکل میشوند پرداخته میشود.:

– موتور کرکره برقی

– تیغه کرکره برقی

– تعمیر و تعویض شفت

– رسپور

– فتوسل

هنگامی که متخصص برای تعمیر و بررسی در محل حضور می یابد اولین بخشی که مورد بازرسی قرار می دهد برد خواهد بود که در حین باز و بست به چه صورت عمل می کند.

لذا با توجه به دلایل ذکر شده، باید تعمیر برد کرکره برقی توسط کارشناسان متخصص انجام شود و فرد مذکور باید با سیم‌کشی‌ها و مدار برد آشنایی داشته باشد.

.

 

تعمیر درب کرکره ای قدیمی

 

درهای گاراژ حالت بسیار ساده ای دارند. بالا ، پایین ، بالا ، پایین ، بارها و بارها ، سال به سال – تا اینکه ناگهان آنها آنطور که باید کار نمی کنند. خوشبختانه ، این عملکرد ساده معمولاً باعث تعمیرات نسبتاً ساده می شود. هر چند بعضی اوقات درب های قدیمی گاراژ نیز  گرد و غبار را به خود جذب کرده و یا نیاز به تعمیرات اساسی دارند.

غلطک ها و مسیرهای موجود در درب گاراژ را بررسی کنید. اگر به یاد نمی آورید آخرین باری که آنها را تمیز کرده اید چه زمانی بوده است ، وقت آن رسیده که غلطک ها و مسیرها را تمیز کرده و غلطک ها و محورها را روغن کاری کنید. یاطاقان های غلطک نیز می توانند فرسوده شوند. غلتک هایی را که کار نرم ندارند ، تعویض کنید.

سخت افزار را محکم کنید . مسیرهایی که غلتک ها را روی درب بالای پارکینگ هدایت می کنند ، به صورت مقاطعی جمع می شوند و با براکت به گاراژ متصل می شوند. اطمینان حاصل کنید که مقاطع به خوبی محکم شده اند و پیچ و مهره هایی که براکت ها را نگه می دارند ، محکم هستند.

کابل ها و قرقره ها را بررسی کنید. درهای گاراژ با چرخش دارای کابل و قرقره هستند که ممکن است با گذشت زمان فرسوده شوند. کابلهای فرسوده و قرقره های آسیب دیده باید تعویض شوند – کاری که توسط متخصصان بهتر انجام می شود.

بررسی تعادل کرکره برقی

تعادل درب را آزمایش کنید. یک درب گاراژ برای حرکت دادن آن به بالا و پایین باید فقط به چند پوند فشار نیاز داشته باشد. اگر فنرها فرسوده شده و انعطاف پذیری خود را از دست بدهند ، ممکن است نیاز به این داشته باشید که یک درب بازکن درب گاراژ برای بلند کردن درب کار بسیاری انجام دهد. در نتیجه این عمل میتواند به سرعت موتور در بازکن را فرسوده کند.

تعویض فنرهای فرسوده معمولاً یک کار فنی حرفه ای است.

ویژگی خود عکس را بر روی درب بازکن آزمایش کنید. درب بازکن گاراژ به گونه ای طراحی و مهندسی گشته اند که در هنگام پایین آمدن به زمین در صورتی که با مانعی برخورد داشته باشند، به طور خودکار معکوس شده و آن را بلند کنند. اگر این ویژگی دیگر به درستی کار نکند ، درب سنگین خطر ایمنی دارد و درب بازکن باید تعمیر یا تعویض شود.

تعمیر درب کرکره ای در تهران

تعمیر درب کرکره ای تهران با سرعت توسط متخصصین رازی تکنولوژی انجام می شود. در واقع تمامی درب های کرکره ای که تعمیر می شوند اگر به درستی و اصولی مورد تعمیر قرار گرفته باشند به سادگی می توانند تا مدت های طولانی بدون نقص به کار خود ادامه بدهند. در صورت بروز مشکل می توانید با متخصصین ما در تماس باشید. تعمیر درب کرکره ای تهران در مناطق مختلف شمال تهران، شرق و مرکز و جنوبی تهران را شامل می شود و ما در رازی تکنولوژی آماده خدمت رسانی به نقاط مختلف تهران هستیم. تعمیر درب کرکره برقی تهران با قیمت مناسب و توسط متخصصین با تجربه انجام می شود.

آموزش تعمیر درب کرکره ای

با توجه به گستردگی تعمیرات درب های کرکره ای ما در این بخش چند مشکل رایج را بررسی و شرح می دهیم

مشکل در فنرها فنرهای موجود در درب گاراژ شما به گونه ای طراحی شده اند که درب را چند مرتبه باز و بسته می کنند. سرانجام ، آنها شکسته خواهند شد ، و اگر در خانه باشید آن را می دانید. هنگامی که فنر درب گاراژ می شکند ، سر و صدای زیادی ایجاد می کند ، تقریباً مانند آتش بازی که در گاراژ شما خاموش می شود.

در این مرحله ، تلاش برای باز یا بسته شدن درب می تواند بسیار خطرناک باشد. در بهار هنوز می توان تنشی داشته باشد ، و می تواند در را از روی رد کند و همچنین در صورت قطع شدن باعث آسیب دیدگی شخصی شود

کابل های درب کرکره ای شکسته است

کابلها می توانند به دلیل ساییدگی و پارگی طبیعی یا تنشهایی که در هنگام شکستن فنرها به آنها وارد می شود ، بشکنند. اگر کابل خراب باشد ، ممکن است یک طرف درب در مقایسه با طرف دیگر “افتاده” باشد. آن طرف درب نیز سنگین تر به نظر می رسد.

همچنین ممکن است در هنگام باز شدن متوجه شوید که درب کمی زاویه دارد و از یک طرف پایین است. اگر همه کابل ها شکسته باشند ، ممکن است در هنگام باز شدن درب در جای خود نماند. در عوض ، به محض بلند کردن آن سقوط خواهد کرد ، که می تواند یک خطر جدی برای ایمنی باشد.

غلتک های درب کرکره ای به هم چسبنده است

غلطک های کناره درب باید بچرخند و بچرخند. اگر گیر و لغزنده باشند ، این امر می تواند باعث شود درب از جای خود خارج شود. غلطک های گیر کرده نیز می توانند باعث باز و بسته شدن درب شوند.

اگر درب در حالت باز یا بسته از مسیر خود خارج شده است ، آن را در جای خود بگذارید. تلاش برای بستن یا باز کردن درب منجر به شکستن کابل ها و فنرها می شود. اگر مشکل درب فقط سر و صدا است ، باید غلطک ها را تعویض کرده و مسیرها را تمیز کنید. غالباً غلتک های گیر کرده به دلیل عدم روغن کاری کافی و رطوبت بیش از حد هستند.

 

درهای درب کرکره ای متوقف می شود

یک درب چسبنده می تواند از تغییر در سطح رطوبت تا عدم روغن کاری مناسب روی قطعات و اجزای متحرک کاملاً معمول باشد. اگر درب دیگر تراز نباشد و نیاز به چیدمان مجدد داشته باشد ، ممکن است ایجاد شود.

درب بازکن ریموت از راه دور کار نمی کند

اگر ریموت بازکن درب گاراژ کار نمی کند ، ببینید آیا می توانید با استفاده از کلید داخل گاراژ در را باز کنید یا خیر. اگر درب باز شود ، می تواند نشان دهد که باتری های از راه دور باید تعویض شوند. پس از تعویض باتری ها ، اگر ریموت هنوز کار نمی کند ، ممکن است لازم باشد که با درب باز کن مجدداً مرتب یا تعویض شود.

دربازکن اجرا می شود اما درب حرکت نمی کند: بررسی کنید که سیم کشی قطع کننده درب اتوماتیک با کشیدن و باز کردن دستی درب ، کشیده نشده باشد. اگر می توانید ، باید درب را به بازوی بالابر اتوماتیک باز کنید. یکی دیگر از دلایل عمده این مشکل این است که اگر درب گاراژ خود را قفل کرده اید. بررسی کنید که در قفل نشده است. چنانچه در این موارد نیاز به مشاوره با متخصصین رازی تکنولوژی را داشتید می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در وبسایت با ما تماس بگیرید.

نکاتی که در خصوص تعمیر درب کرکره برقی بیان شد از مهم ترین عیوب بوده و توسط افراد قابل بررسی است. اما در مواردی که مشخص نیستند بهتر است توسط متخصص اقدام و بررسی شود. تا حد امکان سعی کنید در مواقع پیچیده تر خودتان وارد عمل نشوید و با متخصصین تعمیر درب کرکره ای تماس بگیرید.

هزینه تعمیر درب کرکره ای

اگر نیاز به تعمیر درب کرکره ای دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در وبسایت با کارشناسان و متخصصان ما در رازی تکنولوژی تماس حاصل نمایید و نقص عملکرد درب را شرح دهید. هزینه تعمیر درب کرکره ای با توجه به نوع مشکل و قطعاتی که تعویض می شوند تعیین می شود و به معیارهای مختلفی بستگی دارد.

راژی تکنولوژی بر آن است تا با هزینه تعمیر مناسب کیفیت کار بالایی را ارائه بدهد. اگر درب های کرکره ای نیاز به تعویض فنر و کابل و غلتک داشته باشند ما در خدمت شما هستیم تا به سرعت و ساده ترین شیوه مشکلات درب را حل نماییم. هزینه ها معمولا با توجه به نوع درب، نوع تعمیر، میزان مدت زمان، نوع قطعه تعویضی مشخص می شود. جهت استعلام قیمت دقیق هزینه تعمیر درب کرکره ای با ما در تماس باشید

منبع: سایت راز تکنولوژی