نصب جک پارکینگی، نصب جک درب اتوماتیک پارکینگ

تاریخ ارسال : 1400/06/17

همیشه نصب وسایل کار سختی بود ه و نیاز به تجربه داره و بعضی موقع ها ممکن است که ما بی تجربگی در بیاریم و باعث خراب شدن آن وسیله  بشه. نصب جک پارکینگی هم از این قاعده مستثنی نیست و ما باید به یک تعمیر کار مطمئن بدهیم که آن را نصب یا تعمیر کند. ممکن است توجه نکردن به این قضیه آسیب مالی شدید برای شما داشته باشد.

همیشه نصب وسایل کار سختی بود ه و نیاز به تجربه داره و بعضی موقع ها ممکن است که ما بی تجربگی در بیاریم و باعث خراب شدن آن وسیله  بشه. نصب جک پارکینگی هم از این قاعده مستثنی نیست و ما باید به یک تعمیر کار مطمئن بدهیم که آن را نصب یا تعمیر کند. ممکن است توجه نکردن به این قضیه آسیب مالی شدید برای شما داشته باشد.

به همین منظور و برای جلوگیری از این مشکلاتی که در بالا به اشاره شد , همکاران ما در گروه رازی تکنولوژی جمعی از مجرب ترین و قابل اعتماد ترین نصابان و تعمیرکاران جک های درب پارکینگ را گرد هم آورده اند تا نیاز های شما را در کوتاه ترین زمان و با کیفیت ترین مرتفع نمایند.برای این منظور شما عزیزان میتوانید با شماره های اعلام شده در همین سایت با همکاران ما در بخش پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

 

اگر شمایی که در حال مطالعه ی این محتوا هستید از نصابان جک های پارکینگ و افراد خبره ی این کار هستید , ما نکاتی را برای شما تدارک دیده ایم تا بتوانیم در حد امکان شما را یاری نماییم.

 

نکاتی مهم در زمینه ی نصب درب اتوماتیک پارکینگ :

در نظر داشته باشید که این فرایند زمانی در حدود ۴ ساعت را نیازمند است که با توجه به سختی شرایط محیطی ممکن است افزایش یابد.

۱- بررسی شرایط محیطی و دیوار ها برای پیدا کردن محکم ترین و مناسب ترین موقعیت

۲- در مرحله ی بعدی باید دیوار های کنار درب را با توجه به ضخامت و ابعاد جک کنده کاری کنید تا بتوانید پایه های جک را نصب نمایید.

۳- بعد از اینکه با کنده کاری محل قرار گیری پایه های جک ها را آماده نمودید , اکنون باید پایه ها را در محل مورد نظر قرار داده و به وسیله ی جوشکاری پایه ها را نصب نمایید.حتما قبل از جایگذاری کامل پایه ها از درست باز و بسته شدن درب ها مطمئن شوید.

۴- پس از نصب جک ها و پایه هایشان باید مدار کنترل را نصب نمایید. بهترین محل نصب مدار کنترل , نزدیک به برق ورودی است تا سیم کشی کمتر گردد.همچنین باید مدار در جایی نباشید که بعد از باز شدن درب دسترسی به آن آسان باشد و امکان برخوردی با آن نباشد.

فلاشر نیز باید بیرون از درب و بالای آن در محلی نصب شود که از بیرون و فاصله ای مناسب در دید باشد.

سنسور ها باید بیرون از درب و در فاصله ی ۴۰ سانتی متری از زمین و دقیقا روبروی هم قرار گیرند .سیم آن ها نیز باید در زیر فلاشر باشد تا موقع باران مشکلی پیش نیاید.

۵-نصب موارد اشاره شده در شماره ی ۴ نیاز به سیم کشی دارد و باید به صورت خیلی تمیز و با ظرافت و به وسیله ی لوله های باریکی انجام شود.

۶- در این مرحله باید برق سیستم متصل گردیده و عملکرد آن از تمام جنبه ها بررسی شود تا مشکلی وجود نداشته باشد.

۷- این مرحله مربوط به تمیز کاری محل کار توسط نصاب میباشد. همچنین توصیه میگردد برای استحکام پایه ها آن ها با سیمان در سر جای خود مستحکم کرده و ضمنا میتوانید با رنگ زدن آن ها استحکامشان را افزایش دهید.

۸- در پایان باید نکات مورد نیاز برای نحوه ی کار صحیح با سیستم و همچنین چگونگی کار در زمان قطعی برق توسط نصاب به مشتری آموزش داده شود. در صفحه نحوه نصب جک پارکینگی به این موارد اشاره سده است.

 

امیدواریم مطالب تهیه شده در موضوع نصب جک پارکینگی برای شما مفید واقع شده باشد.همچنین همواره میتوانید با تماس با همکاران ما در بخش پشتیبانی سایت رازی تکنولوژی در این زمینه به کسب راهنمایی و مشاوره بپردازید.

منبع: سایت راز تکنولوژی