تنظیم زمان بسته شدن درب پارکینگ

تاریخ ارسال : 1400/06/24

زمانی که ما در های پارکینگ را توسط یک شخص معتبر عوض میکنیم باید بدونیم که هر از گاهی ممکن است در ها  از تنظیم در بیایند و باعث خراب شدن و ناهماهنگی شوند و باعث بروز مشکلاتی شوند. تنظیم این نوع مشکلات فقط از یک فرد متخصص به دست می آید .

زمانی که ما در های پارکینگ را توسط یک شخص معتبر عوض میکنیم باید بدونیم که هر از گاهی ممکن است در ها  از تنظیم در بیایند و باعث خراب شدن و ناهماهنگی شوند و باعث بروز مشکلاتی شوند. تنظیم این نوع مشکلات فقط از یک فرد متخصص به دست می آید .

برای ممانعت از همچین اتفاقاتی , همکاران ما در گروه رازی تکنولوژی جمعی از ماهر ترین و قابل اعتماد ترین نصابان و تعمیر کار جک درب پارکینگ را گرد هم آورده اند تا در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت , اقدام به تنظیم جک های درب پارکینگ شما نمایند.برای این کار میتوانید با شماره های اعلام شده در همین سایت تماس برقرار نمایید.

تنظیم زمان باز و بسته شدن جک های پارکینگی یکی از متداول ترین و اساسی ترین نیاز های مشتریان می باشد و بیشتر درخواست هایشان بابت این مورد میباشد.به همین منظور ما در بخش بعدی آموزش دو سه مورد از تنظیمات مرتبط با این موضوع را برای شما آماده نموده ایم.

توجه داشته باشید که کلیات تنظیمات جک های برقی درب پارکینگ شکل هم میباشد. ما در این نوشته به عنوان مثال تنظیمات جک پارکینگی ۴۲۲ فک را برای شما شرح می دهیم.

 

تنظیمات زمان بسته شدن جک برقی درب پارکینگ

ابتدا با زدن دکمه ی F به صفحه ی منوی تنظیمات وارد خواهید شد.حرکت بین گزینه ها نیز با همان دکمه ی F انجام میگیرد.

۱- اختلاف زمانی بسته شدن درب اتوماتیک که با نماد CD نشان داده میشود و مقدار پیش فرض آن بر روی صفر است اما میتوان آن را حداکثر تا ۴٫۱ دقیقه میتوان تنظیم نمود.

۲- زمان بندی موتور ها ( تنظیم آرام بند و استاپ در حرکت درب )  که با نماد EL نشان داده میشود.بعد از انتخاب این گزینه دکمه ی + را ۴ ثانیه نگه دارید تا لنگه ی اول شروع به حرکت نماید.اکنون باید با ریموت کنترل آرام بند و استاپ را در هنگام بسته شدن درب مشخص نمایید.سپس همین کار رو برای لنگه ی دوم نیز تکرار نمایید.فقط توجه داشته باشید که ریموت توقف باید زمانی زده شود که درب متوقف شده و یا کورس آن به انتهای میزان حرکت خود رسیده باشد.

۳- تنظیم زمان بسته شدن درب اتوماتیک که با نماد PA نشان داده میشود و مقدار پیش فرض آن بر روی ۰ تنظیم شده است اما شما میتوانید آن را حداکثر تا ۴٫۱ دقیقه تنظیم نمایید.

۴- خروج از منو که با نماد LN نشان داده میشود.

 

امیدواریم محتوای تدارک دیده شده برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.همچنین شما مشتریان ارجمند و گرامی همواره میتوانید با تماس با همکاران ما در بخش پشتیبانی همین سایت در زمینه ی تنظیمات زمان بسته شدن جک های برقی درب پارکینگ مشاوره و راهنمایی کسب نمایید.

منبع: سایت راز تکنولوژی