تعمیرکار مجاز درب اتوماتیک پارکینگ

تاریخ ارسال : 1400/06/10

تعمیر وسایل بسیار کار سختی است و برای همین خیلی از اشخاص به یک تعمیر کار می گویند که بیاد. خیلی از وسایلی که خراب می شوند باید حتما تعمیر کار داشته باشند و باعث  درست شدن می شود

تعمیر وسایل بسیار کار سختی است و برای همین خیلی از اشخاص به یک تعمیر کار می گویند که بیاد. خیلی از وسایلی که خراب می شوند باید حتما تعمیر کار داشته باشند و باعث  درست شدن می شود . یکی از وسایلی که تعمیر کار می خواهد تعمیرکار درب است و همین مسئله باعث شده که بعضی از افراد بدون تجربه دست به تعمیر شوند که ممکن حتی در رو که می تونه با هزینه اندک درست بشه رو بدتر می کنند.عمیر وسایل های برقی و وسایل منزل عضوی جدایی ناپذیر از خرید این محصولات و خدمات پس از فروش آنها میباشد.تعمیر درب های اتوماتیک نیز از این قائله مستثنی نبوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

به دلیل حساسیت درب اتوماتیک و همچنین هزینه های بالای خرید و تعمیرات آنها , همواره باید در نظر داشت که در صورت نیاز به سرویس و یا تعمیر آنها باید از انجام این کار توسط افراد بدون دانش و یا تعمیرکاران شناخته نشده خودداری کرد. زیرا ممکن است با وارد شدن صدماتی به سیستم دیگر امکان تعمیر آنها موجود نباشد و شما مجبور شوید اقدام به تعویض درب اتوماتیک پارکینگ خود نمایید که مسلما هزینه ی زیادی را بر روی دست شما خواهد گذاشت. همچنین مهمتر از آسیب های مالی اشاره شده , ممکن است در صورت تعمیر نادرست دستگاه , خدایی نکرده هنگام استفاده ,  آسیب های جانی جبران ناپذیری اتفاق بیفتد.

مسئله ی دیگر بحث امنیت میباشد , که در شرایط کنونی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و همواره شما باید در نظر داشته باشید که از راه دادن تعمیرکاران درب های اتوماتیک نامعتبر به درون خانه ی خود اجتناب کنید.

 

دوستان ما در شرکت رازی تکنولوژی , جمعی از تعمیرکاران مجاز و معتبر درب اتوماتیک را گرد هم آورده اند که شما میتوانید با تماس با شماره های داخل همین سایت در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان و پرداخت هزینه ای پایین از یک تعمیرکار معتبر , با مهارت و قابل اعتماد برای نصب و  تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ خود و یا تعمیر جک پارکینگی آن بهره مند شوید.

 

همچنین همکاران ما همواره در بخش پشتیبانی سایت آماده ی ارائه ی خدمات مشاوره ای و کسب راهنمایی به شما مشتریان گرامی و عزیز می باشد.

منبع : سایت راز تکنولوژی

 

تعمیرکار جک درب پارکینگ

تاریخ ارسال : 1400/06/07

همیشه تعمیرات سخت بوده و حساس جه افرادی که به این کار را می کردند و چه افرادی که تازه کار بودند. همیشه سخت بوده تعمیرات وسایل خونه و کار و بقیه چیز ها و خوب به طمع ان خیلی هم سخت.

همیشه تعمیرات سخت بوده و حساس جه افرادی که به این کار را می کردند و چه افرادی که تازه کار بودند. همیشه سخت بوده تعمیرات وسایل خونه و کار و بقیه چیز ها و خوب به طمع ان خیلی هم سخت. ممکنه بعضی از وسایل تعمیرات تخصصی بخواد ما باید براش هزینه بیشتری کنیم و تا کالایی که داریم ی نحو احسنت کار کنه.هر از گاهی در های ساختمان خراب می شوند و فقط کسانی که تجربه درست کردن این کار را دارند باید استفاده کنیم . ما در مقاله در مورد تعمیر کار جک پارکینگی صحبت میکنیم

به دلیل حساسیت جک های درب پارکینگ و همچنین هزینه های بالای خرید و تعمیرات آنها , همواره باید در نظر داشت که در صورت نیاز به سرویس و یا تعمیر آنها باید از انجام این کار توسط افراد بدون دانش و یا تعمیرکاران شناخته نشده خودداری کرد. زیرا ممکن است با وارد شدن صدماتی به سیستم دیگر امکان تعمیر آنها موجود نباشد و شما مجبور شوید اقدام به تعویض جک درب پارکینگ خود نمایید که مسلما هزینه ی زیادی را بر روی دست شما خواهد گذاشت. همچنین مهمتر از آسیب های مالی اشاره شده , ممکن است در صورت تعمیر نادرست دستگاه , خدایی نکرده هنگام استفاده آسیب های جانی جبران ناپذیری اتفاق بیفتد.

مسئله ی دیگر بحث امنیت میباشد , که در شرایط کنونی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و همواره شما باید در نظر داشته باشید که از راه دادن تعمیرکاران جک های پارکینگی نامعتبر به درون خانه ی خود اجتناب کنید.

دوستان ما در شرکت رازی تکنولوژی , جمعی از تعمیرکاران مجاز و معتبر جک های درب پارکینگ را گرد هم آورده اند که شما میتوانید با تماس با شماره های داخل همین سایت در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان و پرداخت هزینه ای پایین از یک تعمیرکار معتبر , با مهارت و قابل اعتماد برای نصب و  تعمیر جک های پارکینگی و یا درب های اتوماتیک پارکینگ خود بهره مند شوید.

ضمنا اگر شما جز تعمیرکاران جک های پارکینگی میباشید , ما در صفحه ی تعمیر جک پارکینگی در همین سایت , اطلاعاتی را در زمینه ی انجام این کار برای شما تدارک دیده ایم که میتوانید با مراجعه به آن صفحه به مطالعه ی آن بپردازید.

 

همچنین همکاران ما همواره در بخش پشتیبانی سایت آماده ی ارائه ی خدمات مشاوره ای و کسب راهنمایی به شما مشتریان گرامی و عزیز می باشد.

منبع: سایت راز تکنولوژی

 

بهترین مارک جک درب پارکینگ

تاریخ ارسال : 1400/05/16

همیشه از نخستین آدم تا به امروز در یکی از مشکلات زندگی بوده است و برای حفاظت ادم ها به کار گرفته می شود و باعث جلوگیری بودن از کلی اتفاقات بد میشود و باعث به سرقت رفتن وسایل خانه می شود , همین مسئله باعث شده امروزه در های الکترونیک بیاد تا باعث راحت تر شدن زندگی شود و دیگر لازم نباشد که آدم ها از ماشین های خود پیاده شوند و در را باز کنند.

همیشه از نخستین آدم تا به امروز در یکی از مشکلات زندگی بوده است و برای حفاظت ادم ها به کار گرفته می شود و باعث جلوگیری بودن از کلی اتفاقات بد میشود و باعث به سرقت رفتن وسایل خانه می شود , همین مسئله باعث شده امروزه در های الکترونیک بیاد تا باعث راحت تر شدن زندگی شود و دیگر لازم نباشد که آدم ها از ماشین های خود پیاده شوند و در را باز کنند.

در ابتدای امر باید گفت که بهترین جک های درب پارکینگ را شاید بتوان در دو دسته تقسیم نمود.

 

دسته ی اول مخصوص به افراد ثروتمندی است که در خرید خود از نظر اقتصادی و هزینه کرد هیچ محدودیتی ندارند و اگر حتی جک گران قیمت آن ها زود به زود نیاز به تعمیر , سرویس و یا تعویض داشته باشد باز هم فشار چندانی متوجه آنها نخواهد شد. برای این دسته از افراد طبق ضرب المثل هرچقدر پول بدی آش میخوری مطمئنا نمونه های گران قیمت خارجی گزینه ی مناسبی باشد اما توجه به این نکته خالی از لطف نیست که با توجه به قیمت های ارز در شرایط کنونی , واقعا قیمت نمونه های خارجی به صرفه نبوده و حتی برای افراد ثروتمند نیز انتخاب یک جک داخلی مناسب و با کیفیت بهتر میباشد.

 

اما دسته ی دوم مشتریان کسانی هستند که توانایی پرداخت هزینه های سرسام آور را برای خرید جک های پارکینگی ندارند و به همین دلیل دنبال بهترین و با کیفیت ترین جک های درب پارکینگ با قیمت مناسب می باشد. این دسته از افراد ابتدا باید با توجه به نیاز خود و مکانی که قرار است در آن از جک استفاده شود محصول مورد نیاز خود را انتخاب نمایند تا از انتخاب اشتباه و هزینه ی مجدد جلوگیری شود.

به همین منظور ما در بخش بعدی توضیح مختصری از انواع جک های درب پارکینگ میدهیم تا شما مشتریان عزیز و ارجمند بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین محصول را انتخاب نمایید.

 

 

جک های پارکینگی را میتوان به دو دسته ی زیر تقسیم نمود :

۱- جک های بازویی : این نمونه جک که پر استفاده ترین نوع میباشد مناسب برای مکان هایی است که از نظر عمقی چه به داخل ساختمان و یا چه به بیرون ساختمان فضایی برای باز شدن درب وجود داشته باشد . پس اگر شما در محیط خود همچین فضایی را ندارید نباید به سراغ این جک ها بروید. نکته ی دیگر در مورد این جک ها این است که به هنگام خرید باید به تک لنگه بودن یا دو لنگه بودن آن توجه نمایید تا اشتباها محصولی را خریداری نمایید.

جک های بازویی خود نیز به دو مدل زیر قابل دسته بندی میباشند:

– جک های الکتروهیدرولیک : این مدل که با پمپ روغن و یا هوا کار میکند مناسب برای مکان های شلوغ و پر رفت و آمد است و در ضمن برای درهای با ابعاد بزرگ و وزن های سنگین مانند : درب کارخانه ها استفاده میگردد.البته در هنگام استفاده از این جک ها باید دقت لازم را همیشه داشت زیرا هزینه ی تعمیر این مدل جک ها بالا میباشد.

– جک های الکترومکانیک : این نمونه از جک ها که با گیربکس و چرخ دنده کار میکند , متداول ترین نوع جک میباشد که خیل زیادی از مردم استفاده میکنند. این نمونه , مناسب برای مکان هایی با حجم تردد محدود و  برای درهایی با ابعاد و وزن محدود ( در حدود ۲٫۵ الی ۴ متر و ۳۰۰ الی ۵۰۰ کیلوگرم ) است. پس اگر محلی که قرار است در آن جک نصب شود شلوغ است این مدل , انتخاب مناسبی نمیباشد.

 

۲- جک های ریلی یا پنهان : یکی دیگر از نمونه جک های پارکینگی این مدل است که زمانی از آنها استفاده میشود که ابعاد و وزن در به گونه ای است که دیگر جک های بازویی قابلیت کارکرد بر روی آن ها را ندارند. البته در مواردی برای درب های ظریفی هم که نمیخواهند فشاری توسط جک های بازویی به آن ها وارد شود یا حتی اگر در نظر دارند جک از دید عموم پنهان باشد این گزینه انتخاب خوبی است. این مدل جک , توانایی نصب بر روی درب هایی با ابعاد حدودا ۱۵ متری و وزن تقریبی ۱۵۰۰ کیلوگرمی را داراست.

 

 

یکی دیگر از فاکتور های تاثیر گذار در انتخاب بهترین جک برقی پارکینگ , مسئله ی مدت گارانتی آن ها میباشد . در همین راستا ما در ادامه لیستی از شناخته شده ترین برند های  داخلی و خارجی تولید و عرضه کننده ی جک های پارکینگی را به همراه مدت گارانتی و محدوده ی قیمتی آن ها می آوریم تا شاید کمک هر چند کوچکی برای انتخاب بهترین جک پارکینگی به شما عزیزان کرده باشیم.

 

برند های ایرانی :

– تابا : دارای گارانتی ۲۴ ماهه با حدود قیمتی ۵ میلیون تومان

– سیماران ( فراز ) : دارای گارانتی ۲۴ تا ۳۰ ماهه با حدود قیمتی ۴ تا ۱۲ میلیون تومان

جک یال : دارای گارانتی ۳ تا ۵ ساله با حدود قیمتی ۴ تا ۶ میلیون تومان

– اتوماتیک گیت : دارای گارانتی ۳۶ ماهه با حدود قیمتی ۴ میلیون تومان

– جک سوزوکی :  دارای گارانتی ۱۸ تا ۲۴ ماهه با حدود قیمتی ۴ میلیون تومان

– میلان : دارای گارانتی ۳۰ ماهه با حدود قیمتی ۴ میلیون تومان

– ویرا : دارای گارانتی ۱۲ ماه تعویض به علاوه ۱۸ ماه تعمیر با حدود قیمتی ۶ تا ۱۰ میلیون تومان

– الکتروپیک ( یوتاب ) : دارای گارانتی ۲۴ ماهه با حدود قیمتی ۵ میلیون تومان

– تکنما ( محک ) : دارای گارانتی ۲۴ ماهه با حدود قیمتی ۵ میلیون تومان

– لنسر :  دارای گارانتی ۲۴ ماهه با حدود قیمتی ۵ میلیون تومان

– آلدو : دارای گارانتی ۱۸ تا ۳۰ ماهه

– فلای :  دارای گارانتی ۱۲ ماهه با حدود قیمت ۴ میلیون تومان

– جابان : دارای گارانتی دو ساله

– کسری : دارای گارانتی ۲۴ ماهه با حدود قیمتی ۵ میلیون تومان

– بتا : دارای گارانتی ۱۲ ماهه با حدود قیمتی ۴ تا ۸ میلیون تومان

– سهند : دارای گارانتی ۲ ساله با حدود قیمتی ۴ میلیون تومان

– الاروی : دارای گارانتی ۲ ساله با حدود قیمتی ۵ میلیون تومان

– پویا در ( آریا ) : دارای گارانتی ۳۶ ماهه با حدود قیمتی ۴ میلیون تومان

– سوپر لایف : دارای گارانتی ۲۴ ماهه با حدود قیمتی ۵ میلیون تومان

 

برندهای خارجی :

  • BFT : دارای گارانتی ۱۸ ماهه تا ۴ ساله با حدود قیمتی ۱۲ تا ۴۷ میلیون تومان
  • جک V2 : دارای گارانتی ۲۴ ماهه با حدود قیمتی ۸ تا ۲۳ میلیون تومان
  • جک پروتکو : دارای گارانتی ۳۰ ماهه با حدود قیمتی ۱۳ تا ۱۸ میلیون تومان
  • لایف : دارای گارانتی ۱۸ تا ۲۴ ماهه با حدود قیمتی ۱۵ میلیون تومان
  • نایس : دارای گارانتی ۱۸ تا ۲۴ ماهه با حدود قیمتی ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان
  • گوچی : دارای گارانتی ۶ ماهه
  • فک : دارای گارانتی ۴ ساله با حدود قیمتی ۱۹ تا ۹۱ میلیون تومان
  • ایور : دارای گارانتی ۲ ساله
  • جنیوس : دارای گارانتی ۲ ساله با حدود قیمتی ۱۵ تا ۱۷ میلیون تومان
  • تیتان : دارای گارانتی ۱ ساله با حدود قیمتی ۸ میلیون تومان
  • زومر : دارای گارانتی ۲ ساله با حدود قیمتی ۲۱ تا ۲۲ میلیون تومان
  • بنینکا : دارای گارانتی ۴ ساله
  • فادینی : دارای گارانتی ۴ ساله با حدود قیمتی ۴۰ میلیون تومان
  • والنسیا : دارای گارانتی ۳۶ ماهه با حدود قیمتی ۵ میلیون تومان
  • بلانکو : دارای گارانتی ۳ ساله با حدود قیمتی ۶ تا ۷ میلیون تومان
  • جی بی دی : دارای گارانتی ۲ ساله

–   کافه گیتس : دارای گارانتی ۲۴ ماهه با حدود قیمتی ۷ میلیون تومان

 منبع : سایت راز تکنولوژی

 

 

 

انواع جک پارکینگی

تاریخ ارسال : 1400/05/03

از زمانی که  علم پیشرفت کرده  و باعث شده که  در همه چیز تاثیر گذار باشه و حتی در ساختمان هم امروزه مشهود است . جک در امروزه بسیار مهم است که الکترونیک باشد به خاطر اینکه بتوانند راحت تر بسته شوند و باز . به خاطر همین در این مقاله  ما می پردازیم به جک پارکینگی که کدام مدل بهتر است.

از زمانی که  علم پیشرفت کرده  و باعث شده که  در همه چیز تاثیر گذار باشه و حتی در ساختمان هم امروزه مشهود است . جک در امروزه بسیار مهم است که الکترونیک باشد به خاطر اینکه بتوانند راحت تر بسته شوند و باز . به خاطر همین در این مقاله  ما می پردازیم به جک پارکینگی که کدام مدل بهتر است.

 

بررسی مشخصات انواع جک پارکینگی

 

اگر شما هم ساکن یک آپارتمان (مخصوصا آپارتمان های با ساکنین زیاد) می باشید به اهمیت وجود جک اتومات برای درب پارکینگ ساختمان خود آگاه هستید.

در ابتدای آشنایی با جک برقی درب پارکینگ بد نیست با انواع آن نیز آشنا شویم:

 

انواع جک پارکینگی و تفاوت های آنها

 

حال اگر دنبال انتخاب یک جک درب اتوماتیک می باشد باید فاکتورهایی را در انتخاب خود مدنظر قرار بدهید.برای دانستن این فاکتورهای تاثیرگذار لطفا تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

معیار های تصمیم گیری برای انتخاب جک  را میتوان در ۳ مورد زیر خلاصه کرد:

۱-هر کدام از لنگه  درهای پارکینگ شما چه وزنی دارد؟

۲-هر کدام از لنگه در های پارکینگ شما در چه ابعادی ساخته شده است؟

۳-در هر شبانه روز چندین بار قرار است در پارکینگ ساختمان شما باز و بسته شود؟(علی الخصوص در هنگام اوج ترددها)

 

حال اگر جواب ۳ سوال بالا را در ذهن خود آماده کردید با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چه جکی مناسب ساختمان شما میباشد.

 

انواع جک پارکینگی را میتوان در ۳ دسته ای که در پایین به آنها اشاره می شود جا داد:

 

۱-جک پنهان(جک ریلی):

در مواردی که ابعاد و ساختار در پارکینگ شما به گونه ای است که جکی در صورت نصب بر روی آن ,باعث ایجاد خرابی  در میشود یا حتی اگر علاقه مندید که جک درب پارکینگ شما در جلوی دید نباشد بهتر است از جک های پنهان استفاده کنید.این نوع جک های درب پارکینگ در قسمت زیر در نصب میشوند .باید بدانید که با توجه به محل نصب این جک های درب پارکینگ نیاز به آماده سازی و تعبیه محل نصب میباشد.

 جک بازویی الکترومکانیکی درب بازکن اتوماتیک پارکینگ:

 

همانطور که از پیش از این عوامل تعیین کننده ی نوع جک پارکینگی برای خرید را برای شما شرح دادیم.نوع الکترومکانیک برای ساختمان هایی مناسب است که میزان عبور و مرور در آنها در اندازه ی پایینی بوده و درهای این ساختمان نیز با ابعاد پایین و با وزنی سبک ساخته شده اند.

طریقه ی عملکرد این نوع از جک به شرح زیر است:

در بازوهای این جک ها موتور کوچک و ظریفی تعبیه شده است.این موتورها قدرت تولید شده ی خود را به گیربکس های جک منتقل کرده که این کار باعث به حرکت درآمدن بازوهای جک درب پارکینگ با سرعتی مشخص خواهد شد.

نقطه ی قوت این نوع از جک ها امنیت بالای آنها و مقاومت شگفت انگیزشان در برابر نیروها و فشارهای وارده از خارج میباشد.با این وجود اگر شما هنوز هم این مقدار از امنیت راضیتان نمیکند کافی است دست به کار شده و یک عدد قفل برقی بر روی جک الکترومکانیکی خود نصب کرده و با خیال راحت مطمئن شوید که دیگر امکان نفوذ برابر با صفر میباشد.

نوع الکتروهیدرولیک جک درب بازکن اتوماتیک پارکینگ(جک بازویی):

 

برخلاف نوع الکترومکانیک آن, این نوع مناسب درهای مکان های پرتردد و درهای سنگین و با ابعاد بزرگ طراحی شده(مخصوصا ساختمان ها و مکان های صنعتی)میباشد.با خرید و نصب این نوع از جک های پارکینگی شما دیگر نگرانی ای بابت صدمه دیدن در به دلیل رفت و آمدهای زیاد در شبانه روز و استهلاک آن نمی باشد.

اگر قصد دارید از مزایا و معایب این نوع نیز مطلع شوید باید به این موارد توجه کنید:

نقطه ی قوت این درها به جز موارد گفته شده در بالا امنیت بیشتر آنها در مقایسه ی با نوع مکانیکی میباشد.قابل توجه است که اگر به دنبال امنیت بیشتر می باشد باز هم راه حل استفاده از قفل های برقی مخصوصا برای درهایی که لنگه های آن دارای ابعادی بزرگتر از ۲ متر میباشد است.اما نقطه ضعف این نوع(اگر بتوان اسم آنها را نقطه ی ضعف گذاشت)یکی هزینه ی گرانتر آنها در مقایسه با نوع الکترومکانیکی و یکی دیگر نیاز به بازدید و سرویس های دوره ای میباشد که البته این موارد با توجه به ویژگی های مفید این جک شگفت انگیز طبیعی و قابل چشم پوشی است.

 امیداوریم مطالب تهیه دیده شده در زمینه ی انواع جک های درب پارکینگ مورد توجه شما قرار گرفته باشد.همچنین شما همواره میتوانید در زمینه ی کسب راهنمایی و مشاوره برای خرید جک های پارکینگی، ریموت جک پارکینگ , نصب , تعمیر و سرویس آن ها با همکاران ما در بخش پشتیبانی سایت تماس حاصل نمایید.

منبع: سایت  راز تکنولوژی

 

 

 

 

 

همه چیز در مورد آیفون تصویری

تاریخ ارسال : 1400/04/23

زندگی در زمان های گذشته بسیار سخت بود برای اینکه هر وقت مهمان یا کسی می آمد برای اینکه بخواهد در را باز کند باید کلی راه می رفت تا ببیند کیست اما با گذشت زمان و پیشرفت علم و همچنین پیشرفت  انسان ها دیگر زندگی برای ادم ها راحت تر شده است و یک دکمه در را باز کنند.یکی از راه های آسان برای جلوگیری از سرقت املاک و شناسایی افراد پشت در، استفاده کردن از آیفون های تصویری است.

زندگی در زمان های گذشته بسیار سخت بود برای اینکه هر وقت مهمان یا کسی می آمد برای اینکه بخواهد در را باز کند باید کلی راه می رفت تا ببیند کیست اما با گذشت زمان و پیشرفت علم و همچنین پیشرفت  انسان ها دیگر زندگی برای ادم ها راحت تر شده است و یک دکمه در را باز کنند.یکی از راه های آسان برای جلوگیری از سرقت املاک و شناسایی افراد پشت در، استفاده کردن از آیفون های تصویری است. آیفون تصویری به عنوان یک لایه حفاظتی در ساختمان ها و مکان های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد و به شما اجازه شناسایی و همچنین صحبت و گفتگو را با اشخاص پشت در می دهند. به لطف پیشرفت تکنولوژی و اختراع آیفون های تصویری پیشرفته و مدرن، آیفون تصویری خانه شما می تواند رکوردی از افرادی که زنگ در شما را می زنند حتی در زمانی که در خانه نیستید را به شما نمایش دهند و قابلیت کنترل از راه دور را نیز در اختیار شما می گذارند

 

آیفون تصویری چیست؟

آیفون تصویری را به مانند یک مسئول پذیرش دیجیتالی برای خانه و منزل شما می باشد. آیفون های تصویری جدید و هوشمند با اتصال با اینترنت تمامی مزایای دنیای آنلاین را با خود به همراه آورده اند. آیفون تصویری هوشمند در کنار قابلیتی که همانند تمامی زنگ های در دارند، به شما این امکان را می دهند تا اشخاصی که زنگ خانه شما را به صدا در آورده اند را ببینید و در مواقعی که در خانه نیستید از طریق گوشی هوشمند خود با آن ها به صحبت بپردازید. آیفون تصویری در کنار افزایش امنیت خانه شما، به شما اجازه ارتباط با افراد پشت در را می دهند.

مزایای استفاده از آیفون تصویری چیست؟

با ظهور آیفون های تصویری و نمونه های هوشمند آن دیگر نیازی به حضور همه ساعته شما در خانه نیست چرا که با نصب یک آیفون تصویر هوشمند می توانید به راحتی افرادی را زنگ در خانه و یا محل کار شما را می زنند را شناسایی و رصد کنید و در صورت لزوم با آنها ارتباط بگیرید. راحتی و امنیتی که آیفون های تصویری برای شما به ارمغان می آورند در مقایسه با نمونه های قدیمی زنگ های در، بسیار بیشتر بوده و به خوبی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود. به صورت خلاصه می توان مزیت های نصب دربازکن های تصویری را به صورت زیر خلاصه کرد:

• راحتی و سهولت استفاده: دربازکن های تصویری امکان تصویری ارتباط صوتی دو طرفه را برای شما فراهم می کنند و می توانند به راحتی با افراد پشت در صحبت کند. علاوه بر این، شما می توانید هنگامی که در خانه و یا محل کار خود نیستید، به کمک گوشی همراه هوشمند خود با افراد پشت در از طریق اینترنت ارتباط بگیرید. همین راحتی و سهولت استفاده آیفون تصویری باعث شده تا به عنوان یکی از محبوب ترین ابزارهای امنیتی حال حاضر تبدیل شوند.

• امنیت بالا: دربازکن های تصویری در کنار آرامش خاطری که برای شما به ارمغان می آورند، امنیت مناسبی را برای محل کار و یا خانه شما به هدیه می آورند. این گونه از ابزارهای امنیتی به شما این امکان را می دهند تا در زمانی که در خانه و یا محل کار خود نیستید، ویدیو افرادی که زنگ در شما را می زنند ببینید و در صورت نیاز با آنها ارتباط بگیرید.

آیفون تصویری چگونه کار می کند؟

 

دربازکن های تصویری عملکردی مشابهی دوربین های امنیتی دارند، می توانند تصاویر را ضبط کنند و در طول شب و روز تصاویر را ضبط کنند. صدا را از طریق اسپیکر و میکروفون انتقال می دهند و امکان ارتباط با افراد پشت در را فراهم می کنند. هنگامی که شخصی پشت آیفون تصویری قرار می گیرد، دربازکن می تواند حرکات آن را تشخیص دهد و هنگامی که زنگ در می خورد آن را به اطلاع شما از طریق اینترنت و یا خود آیفون می رساند. آیفون های تصویری جدید برخلاف مدل های قدیمی خود که تصاویر را به صورت سیاه سفید نمایش می دادند، تصاویر و صدا را با کیفیت بالا و واضح منتقل می کنند و حتی تاریکی شب نیز تاثیری بر روی کیفیت آن ها ندارند.

آیفون های تصویری جدید چه تفاوتی با مدل های قدیمی خود دارند؟

تفاوت میان دربازکن های جدید و مدرن با مدل های قدیمی خود تنها به کیفیت تصاویر و قابلیت ضبط آنها ختم نمی شود. دربازکن های جدید قابلیت اتصال و یکپارچه شدن با گوشی های هوشمند اندروید و iOS را دارند. هنگامی که یک شخص زنگ در شما را می زند، آیفون از طریق ارتباط وای فای، هشدار و پیامی را جهت اطلاع رسانی به گوشی شما ارسال می کند. همچنین می توانید به صورت زنده افراد و کسانی که در پشت آیفون شما قرار دارند را مشاهده کنید. میکروفون و اسپیکرها یکپارچه در داخل خود دربازکن نیز قابلیت برقراری یک ارتباط دوطرفه را چه از داخل خانه و چه از خارج از آن برای شما فراهم می کند.

منبع تغذیه آیفون تصویری چیست؟

دربازکن های تصویری در اشکال و ظاهر های مختلفی به بازار عرضه شده اند تا رنج گسترده ای از سلیقه ها را پوشش دهند. منبع تغذیه ای که برای آیفون تصویری تعبیه شده است، به طور کلی بر روی نحوه نصب و اتصال آن تاثیر می گذارد. از جمله منابع تغذیه مختلفی که می توان در دربازکن های در نظر گرفت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• جریان برق AC

• جریان برق DC

• پک های باتری قابل شارژ

نسخه های بدون سیم دربازکن های تصویری معمولا از پک های باتری برای تامین انرژی مورد نیاز خود استفاده می کنند. مزیتی که این دسته از آیفون های تصویری نسبت به مدل های سیمی دارند این است که، با رفتن برق و یا قطع شدن آن آیفون شما همچنان کار می کند. مدل های سیمی نیز با جریان های AC و DC کار می کنند و در صورت قطع شدن جریان برق، از کار می افتند.

راهنمای خرید آیفون تصویری هوشمند

 

علیرغم اینکه دربازکن های تصویری هوشمند به تازگی به صنعت امنیت خانه ها و اماکن راه یافته اند، اما توانسته اند تا با امکانات و قابلیت های گوناگون خود به سرعت به محبوبیت دست پیدا کنند و به یکی از ملزومات برای امنیت خانه ها تبدیل شوند. با این حال، تعداد زیادی از برندها و مارک های مختلف آیفون تصویری هوشمند در دنیا وجود دارد و پیدا کردن یک دربازکن تصویری هوشمند که بتواند به خوبی نیاز های شما را برطرف کند، به کاری سخت و گیج کننده تبدیل شده است. در ادامه فاکتورهای مهم در فرآیند خرید آیفون تصویری هوشمند را با یکدیگر بررسی می کنیم تا هنگام خرید، بتوانیم یک دربازکن هوشمند خوب و باکیفیت را تهیه کنیم.

 

نکاتی که باید در فرآیند خرید آیفون تصویری هوشمند به آن توجه کنیم شامل موارد زیر است:

• هزینه

• رزولوشن تصویر

• قابلیت دید در شب

• میدان دید دربازکن

• امکان تشخیص حرکت

• منبع تغذیه

• شاخصه های صوتی دربازکن

• فضای ذخیره سازی

• دارا بودن اپلیکیشن اختصاصی

هزینه دربازکن هوشمند

به طور هزینه و قیمت یک آیفون تصویری هوشمند به نوع دربازکن و ویژگی هایی که برای در آن تعبیه شده، دارد. قبل از اینکه به سراغ تهیه دربازکن تصویری بروید، نیاز است تا هزینه ای که می خواهید برای تهیه آن خرج کنید را در نظر بگیرید. اینکه چه نوع آیفون تصویری به همراه چه ویژگی هایی را قصد دارید تهیه کنید، همگی بر روی هزینه نهایی خرید شما تاثیر می گذارد.

رزولوشن تصویر دربازکن

معمولا رزولوشن یا وضوح تصویری که برای دربازکن های تصویری هوشمند در نظر میگیرند، میان ۴۸۰ پیکسل الی ۱۰۸۰ پیکسل است. هرچه رزولوشن ایفونی که خریداری می کنید بالاتر باشد، کیفیت تصویری که از آن دریافت می کنید نیز بیشتر می شود. برخی از آیفون های جدید تصویری می توانند با توجه به نور محیط وضوح تصویر خود را تنظیم کنند تا بهترین دید ممکن را به شما بدهند.

قابلیت دید در شب

ویژگی دید در شب دربازکن های تصویری هوشمند یکی از مهم ترین شاخصه هایی است که باید در خرید خود دخیل کنید. قابلیت دید در شب نه تنها به شما اجازه می دهد که در هنگام شب تصاویر را با وضوح عالی مشاهده کنید، بلکه به شما این امکان را می دهند تا حتی در هوای برفی و ابری نیز دید مناسبی از افراد پشت در خود داشته باشید. رابطه مستقیمی میان رزولوشن تصویر و قابلیت دید در شب وجود دارد. یعنی هر چه رزولوشن دوربین بیشتر باشد، کیفیت ویژگی دید در شب آن افزایش می یابد.

میدان دید آیفون تصویری

ویژگی میدان دید تعیین می کند که دوربین دربازکن ما تا چه زاویه و میدانی از دید را می تواند پوش دهد. دربازکن هایی که میدان دید ۱۸۰ درجه ای دارند، می توانند هر آنچه در جلو و اطراف دوربین وجود دارد را مشاهده کنند. دوربین هایی که میدان دید ۹۰ درجه دارند تنها روبروی دوربین را پوشش می دهند و دید کمی را از اطراف دربازکن به شما می دهند. هرچه میدان دید دربازکن بیشتر باشد از امنیت و عملکرد بهتری برخوردار خواهد بود.

ویژگی تشخیص حرکت دربازکن تصویری هوشمند

ویژگی تشخیص حرکت (Motion Detection) یکی از ویژگی های اصلی برای آیفون های تصویری به شمار می رود. علت آن هم این است که همه چیز با تشخیص حرکت دربازکن آغاز می شود و به نوعی این ویژگی سرآغاز تمامی فعالیت های دربازکن های تصویری است. در داخل دستگاه ها از سنسورهای حرکتی برای تشخیص حرکت اجسام استفاده می شود و در صورت مشاهده حرکت هایی در جلوی در خانه، از طریق آلارم به گوشی شما پیام ارسال می شود.

منبع تغذیه

به طور کلی می توان دو منبع تغذیه را برای دربازکن های تصویری در نظر گرفت. آیفون های تصویری سیمی به طور مستقیم از جریان های AC و DC بهره می برند. آیفون های بی سیم نیز از پک های باتری برای تامین انرژی مورد نیاز خود استفاده می کنند. در صورتی که می خواهید با قطع شدن برق اختلالی در کارکرد دربازکن تصویری هوشمند شما اتفاق نیافتد، بهتر است به سراغ تهیه مدل هایی بروید که از پک های باتری به عنوان منبع تغذیه خود استفاده می کنند.

شاخصه های صوتی دربازکن

یکی از مزیت های بی نظیری که آیفون های تصویری به خود به همراه داشتند، این بودند که در کنار مشاهده تصویر افراد پشت در، می توانستید به صورت دوطرفه با آن ها به صحبت بپردازید. با توجه به پیشرفت سرسام آور تکنولوژی، دربازکن های هوشمند به شما اجازه می دهند تا حتی در زمانی که در خانه نیستید از طریق یک گفتگو آنلاین با شخصی که پشت در شما است گفتگو کنید.

فضای ذخیره سازی

دربازکن های تصویری برای اینکه بتوانند تصاویری که ضبط کرده اند را ذخیره کنند، نیازمند یک فضای ذخیره سازی هستند. به طور کلی دو فضای ذخیره سازی را می توان برای نسل جدید دربازکن های تصویری در نظر گرفت که شامل فضای ذخیره سازی محلی (Local) و فضای ذخیره سازی ابری (Cloud) است. فضای ذخیره سازی محلی به صورت مستقیم از طریق یک حافظه ۱۶ الی ۱۲۸ گیگابایتی به صورت داخلی در داخل خود دربازکن ذخیره می شود و نیازمند هزینه اضافی نیست. فضای ذخیره سازی ابری اما اطلاعات ضبط شده توسط دوربین را بر روی یک فضای ابری ذخیره می کند که باید برای تهیه آن مبلغی را به صورت ماهیانه بپردازید.

اپلیکیشن اختصاصی

برای بیشتر افراد، اینکه دربازکن های آن ها دارای یک اپلیکیشن اختصاصی برای گوشی های هوشمند باشد یکی از مهم ترین شاخصه ها است. داشتن اپلیکیشن برای آیفون تصویری سبب سهولت در بسیاری از کارها و ارتباط از راه دور را برایتان فراهم می کند. بنابراین دقت داشته باشید که هنگام خرید دربازکن تصویری هوشمند، آیا محصول اپلیکیشن اختصاصی برای خودش دارد یا خیر.

منبع:سایت راز تکنولوژی

 


صفحه 2 از 3