تعمیر درب کرکره ای

تاریخ ارسال : 1400/04/20

با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی مشکلاتی را برای درب های خانه ها ایجاد کرد که باعث اذیت شدن مردم میشد.همین مساله باعث به وجود آمدن افرادی شد که این درها رو تعمیر کنن. ما در این مقاله سعی میکنم نحوه تعمیر درب های کرکره ای را به شما خوانندگان عزیز یاد بدهیم.

 

با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی مشکلاتی را برای درب های خانه ها ایجاد کرد که باعث اذیت شدن مردم میشد.همین مساله باعث به وجود آمدن افرادی شد که این درها رو تعمیر کنن. ما در این مقاله سعی میکنم نحوه تعمیر درب های کرکره ای را به شما خوانندگان عزیز یاد بدهیم.

تعمیر درب کرکره ای پارکینگ

تعمیر درب کرکره ای پارکینگ می تواند توسط افراد متخصص انجام شود. متخصین ما در رازی تکنولوژی با تسلط بر رگلاژ کرکره نسبت به سرویس کرکره اقدامات مربوطه را انجام می دهند.

رگلاژ کرکره با موتور های مختلف از آچار به منظور تنظیم حد بالا و پایین کرکره استفاده می شود. رگلاژ کرکره ها نحوه عملکرد نرم و باز و بست راحت را تحت تاثیر قرار می دهد

تعمیر درب کرکره ای برقی

تعمیر درب کرکره ای برقی اقدامی تخصصی محسوب شده و طبیعتا  نیاز به افراد متخصص و باتجربه در این خصوص دارد. ساختار کرکره ها دارای پیچیدگی خاصی بوده و از قطعات خاصی در آن استفاده شده است. به همین دلیل اگر تعمیرات توسط افراد بی تجربه انجام شود ممکن خساراتی به درب های کرکره ای وارد شود و مشکلاتی به وجود بیاید.

به طور کلی درب های کرکره ای برقی گاها دچار مشکلات مختلفی می‌شوند که در ادامه به مهم ترین بخش هایی که دچار مشکل میشوند پرداخته میشود.:

– موتور کرکره برقی

– تیغه کرکره برقی

– تعمیر و تعویض شفت

– رسپور

– فتوسل

هنگامی که متخصص برای تعمیر و بررسی در محل حضور می یابد اولین بخشی که مورد بازرسی قرار می دهد برد خواهد بود که در حین باز و بست به چه صورت عمل می کند.

لذا با توجه به دلایل ذکر شده، باید تعمیر برد کرکره برقی توسط کارشناسان متخصص انجام شود و فرد مذکور باید با سیم‌کشی‌ها و مدار برد آشنایی داشته باشد.

.

 

تعمیر درب کرکره ای قدیمی

 

درهای گاراژ حالت بسیار ساده ای دارند. بالا ، پایین ، بالا ، پایین ، بارها و بارها ، سال به سال – تا اینکه ناگهان آنها آنطور که باید کار نمی کنند. خوشبختانه ، این عملکرد ساده معمولاً باعث تعمیرات نسبتاً ساده می شود. هر چند بعضی اوقات درب های قدیمی گاراژ نیز  گرد و غبار را به خود جذب کرده و یا نیاز به تعمیرات اساسی دارند.

غلطک ها و مسیرهای موجود در درب گاراژ را بررسی کنید. اگر به یاد نمی آورید آخرین باری که آنها را تمیز کرده اید چه زمانی بوده است ، وقت آن رسیده که غلطک ها و مسیرها را تمیز کرده و غلطک ها و محورها را روغن کاری کنید. یاطاقان های غلطک نیز می توانند فرسوده شوند. غلتک هایی را که کار نرم ندارند ، تعویض کنید.

سخت افزار را محکم کنید . مسیرهایی که غلتک ها را روی درب بالای پارکینگ هدایت می کنند ، به صورت مقاطعی جمع می شوند و با براکت به گاراژ متصل می شوند. اطمینان حاصل کنید که مقاطع به خوبی محکم شده اند و پیچ و مهره هایی که براکت ها را نگه می دارند ، محکم هستند.

کابل ها و قرقره ها را بررسی کنید. درهای گاراژ با چرخش دارای کابل و قرقره هستند که ممکن است با گذشت زمان فرسوده شوند. کابلهای فرسوده و قرقره های آسیب دیده باید تعویض شوند – کاری که توسط متخصصان بهتر انجام می شود.

بررسی تعادل کرکره برقی

تعادل درب را آزمایش کنید. یک درب گاراژ برای حرکت دادن آن به بالا و پایین باید فقط به چند پوند فشار نیاز داشته باشد. اگر فنرها فرسوده شده و انعطاف پذیری خود را از دست بدهند ، ممکن است نیاز به این داشته باشید که یک درب بازکن درب گاراژ برای بلند کردن درب کار بسیاری انجام دهد. در نتیجه این عمل میتواند به سرعت موتور در بازکن را فرسوده کند.

تعویض فنرهای فرسوده معمولاً یک کار فنی حرفه ای است.

ویژگی خود عکس را بر روی درب بازکن آزمایش کنید. درب بازکن گاراژ به گونه ای طراحی و مهندسی گشته اند که در هنگام پایین آمدن به زمین در صورتی که با مانعی برخورد داشته باشند، به طور خودکار معکوس شده و آن را بلند کنند. اگر این ویژگی دیگر به درستی کار نکند ، درب سنگین خطر ایمنی دارد و درب بازکن باید تعمیر یا تعویض شود.

تعمیر درب کرکره ای در تهران

تعمیر درب کرکره ای تهران با سرعت توسط متخصصین رازی تکنولوژی انجام می شود. در واقع تمامی درب های کرکره ای که تعمیر می شوند اگر به درستی و اصولی مورد تعمیر قرار گرفته باشند به سادگی می توانند تا مدت های طولانی بدون نقص به کار خود ادامه بدهند. در صورت بروز مشکل می توانید با متخصصین ما در تماس باشید. تعمیر درب کرکره ای تهران در مناطق مختلف شمال تهران، شرق و مرکز و جنوبی تهران را شامل می شود و ما در رازی تکنولوژی آماده خدمت رسانی به نقاط مختلف تهران هستیم. تعمیر درب کرکره برقی تهران با قیمت مناسب و توسط متخصصین با تجربه انجام می شود.

آموزش تعمیر درب کرکره ای

با توجه به گستردگی تعمیرات درب های کرکره ای ما در این بخش چند مشکل رایج را بررسی و شرح می دهیم

مشکل در فنرها فنرهای موجود در درب گاراژ شما به گونه ای طراحی شده اند که درب را چند مرتبه باز و بسته می کنند. سرانجام ، آنها شکسته خواهند شد ، و اگر در خانه باشید آن را می دانید. هنگامی که فنر درب گاراژ می شکند ، سر و صدای زیادی ایجاد می کند ، تقریباً مانند آتش بازی که در گاراژ شما خاموش می شود.

در این مرحله ، تلاش برای باز یا بسته شدن درب می تواند بسیار خطرناک باشد. در بهار هنوز می توان تنشی داشته باشد ، و می تواند در را از روی رد کند و همچنین در صورت قطع شدن باعث آسیب دیدگی شخصی شود

کابل های درب کرکره ای شکسته است

کابلها می توانند به دلیل ساییدگی و پارگی طبیعی یا تنشهایی که در هنگام شکستن فنرها به آنها وارد می شود ، بشکنند. اگر کابل خراب باشد ، ممکن است یک طرف درب در مقایسه با طرف دیگر “افتاده” باشد. آن طرف درب نیز سنگین تر به نظر می رسد.

همچنین ممکن است در هنگام باز شدن متوجه شوید که درب کمی زاویه دارد و از یک طرف پایین است. اگر همه کابل ها شکسته باشند ، ممکن است در هنگام باز شدن درب در جای خود نماند. در عوض ، به محض بلند کردن آن سقوط خواهد کرد ، که می تواند یک خطر جدی برای ایمنی باشد.

غلتک های درب کرکره ای به هم چسبنده است

غلطک های کناره درب باید بچرخند و بچرخند. اگر گیر و لغزنده باشند ، این امر می تواند باعث شود درب از جای خود خارج شود. غلطک های گیر کرده نیز می توانند باعث باز و بسته شدن درب شوند.

اگر درب در حالت باز یا بسته از مسیر خود خارج شده است ، آن را در جای خود بگذارید. تلاش برای بستن یا باز کردن درب منجر به شکستن کابل ها و فنرها می شود. اگر مشکل درب فقط سر و صدا است ، باید غلطک ها را تعویض کرده و مسیرها را تمیز کنید. غالباً غلتک های گیر کرده به دلیل عدم روغن کاری کافی و رطوبت بیش از حد هستند.

 

درهای درب کرکره ای متوقف می شود

یک درب چسبنده می تواند از تغییر در سطح رطوبت تا عدم روغن کاری مناسب روی قطعات و اجزای متحرک کاملاً معمول باشد. اگر درب دیگر تراز نباشد و نیاز به چیدمان مجدد داشته باشد ، ممکن است ایجاد شود.

درب بازکن ریموت از راه دور کار نمی کند

اگر ریموت بازکن درب گاراژ کار نمی کند ، ببینید آیا می توانید با استفاده از کلید داخل گاراژ در را باز کنید یا خیر. اگر درب باز شود ، می تواند نشان دهد که باتری های از راه دور باید تعویض شوند. پس از تعویض باتری ها ، اگر ریموت هنوز کار نمی کند ، ممکن است لازم باشد که با درب باز کن مجدداً مرتب یا تعویض شود.

دربازکن اجرا می شود اما درب حرکت نمی کند: بررسی کنید که سیم کشی قطع کننده درب اتوماتیک با کشیدن و باز کردن دستی درب ، کشیده نشده باشد. اگر می توانید ، باید درب را به بازوی بالابر اتوماتیک باز کنید. یکی دیگر از دلایل عمده این مشکل این است که اگر درب گاراژ خود را قفل کرده اید. بررسی کنید که در قفل نشده است. چنانچه در این موارد نیاز به مشاوره با متخصصین رازی تکنولوژی را داشتید می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در وبسایت با ما تماس بگیرید.

نکاتی که در خصوص تعمیر درب کرکره برقی بیان شد از مهم ترین عیوب بوده و توسط افراد قابل بررسی است. اما در مواردی که مشخص نیستند بهتر است توسط متخصص اقدام و بررسی شود. تا حد امکان سعی کنید در مواقع پیچیده تر خودتان وارد عمل نشوید و با متخصصین تعمیر درب کرکره ای تماس بگیرید.

هزینه تعمیر درب کرکره ای

اگر نیاز به تعمیر درب کرکره ای دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در وبسایت با کارشناسان و متخصصان ما در رازی تکنولوژی تماس حاصل نمایید و نقص عملکرد درب را شرح دهید. هزینه تعمیر درب کرکره ای با توجه به نوع مشکل و قطعاتی که تعویض می شوند تعیین می شود و به معیارهای مختلفی بستگی دارد.

راژی تکنولوژی بر آن است تا با هزینه تعمیر مناسب کیفیت کار بالایی را ارائه بدهد. اگر درب های کرکره ای نیاز به تعویض فنر و کابل و غلتک داشته باشند ما در خدمت شما هستیم تا به سرعت و ساده ترین شیوه مشکلات درب را حل نماییم. هزینه ها معمولا با توجه به نوع درب، نوع تعمیر، میزان مدت زمان، نوع قطعه تعویضی مشخص می شود. جهت استعلام قیمت دقیق هزینه تعمیر درب کرکره ای با ما در تماس باشید

منبع: سایت راز تکنولوژی

 

نصب کرکره برقی

تاریخ ارسال : 1400/04/14

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت علم باعث راحتی در زندگی و کارهای روزمره شده است.با وجود این تفاسیر درب های منازل هم عوض شده و به صورت الکترونیک درآمده است و باعث راحتی آدم ها در زندگی شده است.در این مقاله می خواهیم شما را با در های کرکره ای آشنا کنیم.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت علم باعث راحتی در زندگی و کارهای روزمره شده است.با وجود این تفاسیر درب های منازل هم عوض شده و به صورت الکترونیک درآمده است و باعث راحتی آدم ها در زندگی شده است.در این مقاله می خواهیم شما را با در های کرکره ای آشنا کنیم.

آموزش نصب درب کرکره ای

آموزش نصب درب کرکره ای : نصب درب کرکره ای پارکینگ از طریق رازی تکنولوژی به سادگی انجام می شود. درب های کرکره ای پارکینگی عموما بعد از طول عمر مفیدشان دچار مشکلاتی نظیر عدم باز و بست، ایجاد سر و صدا توقف هنگام باز و بست می شود. ما در رازی تکنولوژی بر آن هستیم با نصب کرکره برقی پارکینگی مشکلات شما را در سریع ترین زمان ممکن حل نماییم. عموما نصب کرکره کاری حساس است و نیاز به تجربه دارد. در صورتی که بخواهید به صورت دستی خودتان عیب یابی کنید می توانید مشکل را بررسی نمایید اما تا حد امکان سعی کنید با متخصصین این حوزه در تماس باشید. متخصصین می توانند شما را در این امر راهنمایی کنند. نصب کرکره برقی به شما کمک ویژه ای می کند.

نصب درب کرکره ای برقی

با توجه به اینکه درب های کرکره ای برقی دارای تجهیزات و قطعات مختلفی هستند نصب و راه اندازی آن ها کمی دقت و حساسیت نیاز دارد. افرادی که در این خصوص تجربه کافی ندارند ممکن است با ابهاماتی در حین نصب رو به رو شوند. بنابراین توصیه ما این است برای نصب درب کرکره ای برقی از کارشناسان این حوزه کمک بگیرید. ما در رازی تکنولوژی بر آن هستیم تا با استفاده از نیرو های متخصص و با تجربه در امر نصب درب کرکره ای برقی در تهران خدمات سریع و با کیفیت ارائه دهیم. جهت دریافت مشاوره و اطلاع از خدمات ما در حوزه کرکره برقی می توانید با شماره تلفن های مندرج در وبسایت با ما در تماس باشید.

در ادامه با مقاله آموزش نصب درب کرکره ای همراه باشید.

نصب درب کرکره ای اتوماتیک

درب کرکره ای اتوماتیک اغلب برای مغازه ها و پارکینگ ها استفاده می شود و برای نصب و راه اندازی نیاز به بررسی موقعیت و بررسی نوع درب می باشد. کارشناسان ما در رازی تکنولوژی می توانند خدمات نوینی در زمینه نصب در کرکره ای اتوماتیک ارائه می دهد. از جمله می توان به مشاوره، سرویس تعمیر و نگهداری درب کرکره ای اتوماتیک، نصب و راه اندازی درب کرکره ای و حضور در محل و استفاده از قطعات اورجینال اشاره نمود.

طریقه نصب درب کرکره ای پارکینگ

قبل از شروع کار روی درب کرکره ای ، ابتدا با بستن انبرهای قفل شونده قابل تنظیم بر روی پایه فنر پیچشی و قرار دادن انبرها در برابر دیوار هدر بالای درب ، شروع کنید.

یک میله فولادی را در یکی از سوراخ های مخروط سیم پیچ فنر قرار دهید ، که دارای چهار سوراخ است که برای شل و سفت شدن استفاده می شود.

محکم به میله بچسبید و پیچ های نگهدارنده مخروط سیم پیچ را در جای خود شل کنید.

از میله های فولادی برای شل شدن فنر یک چهارم بهار استفاده کنید. دو میله را جایگزین کنید ، با استفاده از یکی ثابت نگه داشتن مخروط و دیگری بعد از برداشته شدن میله اول ، مخروط را بچرخانید.

تکیه گاه های محور را به پایین پانل پایین و بالای پانل بالا وصل کنید.

پانل پایین را داخل دهانه درب قرار دهید. با قرار دادن میخ به دیواره کنار تابلو و خم کردن آن ، صفحه را به حالت ایستاده نگه دارید تا تابلو در جای خود قرار گیرد قبل از اتصال پانل بعدی مطمئن شوید که سطح آن یکسان است.

صفحه بعدی را در بالای صفحه اول وصل کنید. اطمینان حاصل کنید که شیار پانل بالایی بر روی برجستگی پانل پایین قرار داشته باشد. این کار را تکرار کنید تا همه پانل ها در محل خود قرار بگیرند. پانل نهایی باید از بالای دهانه درب ۱ “یا تقریباً امتداد داشته باشد.

مرکز دهانه را پیدا کرده و آن را روی هدر درب علامت گذاری کنید.

لنگرهای فنر را به فنرها متصل کنید، سپس مخروط قفل فنر را وصل کنید. مخروط قفل باید به طور ایمن روشن باشد: باعث می شود که فنر تحت کشش زیاد شل نشود.

دو فنر را به طور ایمن به براکت اصلی هدر پیچ کنید.

نصب شفت کرکره برقی

پس از این که اتصال صفحه پلیت ها پایان یافت ، کار شاسی کشی یا آهن کشی کرکره برقی نیز تمام شده است. حالا باید شفت را آماده کنیم و بعد سر جایش قرار بدهیم.

برای نصب شفت کرکره برقی، اول بین دو خورشیدی را به طور کاملا دقیق اندازه گیری میکنیم و لوله را برش میدهیم. بعد موتور توبولار را یک طرف لوله جا میزنیم که در مراحل بعدی آموزش تصویر نصب کرکره برقی توضیح بیشتر را ارائه خواهیم نمود.

در ابتدای کار حدودا ۴٠ سانتی متر موتور توبولار را وارد لوله میکنیم. سپس آداپتور را هم داخل لوله جا میزنیم تا بوسیله ی میخ پرچ به لوله اتصال داده شود.

نصب رسیور کرکره برقی

نحوه نصب و راه اندازی رسیور کرکره برقی روی یک برگه داخل جعبه محصولات توضیح داده شده است. جهت اتصال سیم و برق می توانید دو کابی که روی رسیور کرکره وجود دارد را به سیم های مربوطه متصل نمایید.

یکی از رشته ها دارای ٣ سیم است که آنها را طبق رنگشان به ٣ سیم موتور یعنی آبی همان مشترک یا نول، مشکی به مشکی برای راستگرد و قهوه ای به قهوه ای برای چپگرد متصل می کنیم.

آخرین مرحله نصب تیغه ی کرکره برقی آلومینیومی می باشد. برای اینکار دو نفره سر تیغه را بالا می بریم و روی شفت سوار می کنیم. برای اتصال تیغه کرکره برقی به شفت از پیچ سر مته دار استفاده می شود. البته باید حواستان باشد که تیغه دقیقا وسط شفت قرار بگیرد و فاصله ی بادخور از دو طرف را داشته باشد.تقریبا برای هر متر از عرض کرکره ٢ عدد پیچ کفایت می کند.

حالا کرکره را کاملا بالا میبریم تا ریل ها را پیچ کنیم. هنگام بالا رفتن کرکره میتوانید بادخور سمت چپ و راست کرکره را تنظیم کنید. ریل ها را جلوی پروفیل قرار میدهیم و بوسیله ی پیچ سرمته دار آنها را محکم می نماییم. برای هر متر طول ریل ٢ عدد پیچ کافی است.

هزینه نصب درب کرکره ای

هزینه نصب درب کرکره ای با توجه به نوع کرکره و محل نصب مشخص می شود. عمدتا هزینه نصب کرکه برقی از سیصد هزار تومان آغاز می شود و با توجه به معیار های خاصی مشخص می شود. نصب کرکره برقی در رازی تکنولوژی با همراه پشتیبانی و مشاوره به گونه ای است که بر اساس میزان کارکرد و نوع کار سنجیده می شود. با توجه به کیفیت و پشتیبانی که ارائه می شود هزینه ها کاملا معقول و به صرفه است.

امیداورم که این آموزش برای شما مفید بوده باشد.

در صورت نیاز به نیروی متخصص برای نصب درب کرکره ای می‌توانید از کارشناسان فروشگاه اینترنتی رازی تکنولوژی بهره ببرید.

منبع:سایت راز تکنولوژی

 

آموزش نصب جک پارکینگی

تاریخ ارسال : 1400/04/09

امروزه در ایران با پیشرفت علم و صنعت و ساخت ماشین و ساختمان های بی شمار وجود امنیت برای ماشین زیاد شده است.برای همین وجود جک پارکینگی امروزه یکی از الزامات امروزه برای در های ساختمان است. برای زمانی که پیاده شدن از ماشین را صرف می کنید با یک ریموت به آسانی می توانید در پارکینگ را باز کنید و به کاراتون سرعت بدهید. .

امروزه در ایران با پیشرفت علم و صنعت و ساخت ماشین و ساختمان های بی شمار وجود امنیت برای ماشین زیاد شده است.برای همین وجود جک پارکینگی امروزه یکی از الزامات امروزه برای در های ساختمان است. برای زمانی که پیاده شدن از ماشین را صرف می کنید با یک ریموت به آسانی می توانید در پارکینگ را باز کنید و به کاراتون سرعت بدهید.

.

هزینه نصب جک پارکینگی

نصب جک پارکینگی عموما توسط تکنسین و متخصص انجام می شود و هزینه آن بستگی به نوع جک دارد. نوع جک با توجه به نوع درب مشخص می شود.

نصب و راه اندازی هر نوع جک متفاوت است.

جک هایی که برای ساختمان هایی با تردد متوسط و زیر ۱۰۰ بار انتخاب می شوند از جک هایی که برای ساختمان هایی با تردد بیش از ۱۰۰ بار ساده ترو سریع تر نصب می شود. به صورت کلی هزینه نصب جک پارکینگی از سیصد هزار تومان آغاز می شود.

نصب جک پارکینگی سیماران

جک سیماران بر روی چهار چوب درب و میان دو لولا نصب می شود. چراغ چشمک زن در قسمت بالای چهار چوب نصب می شود. از طریق چشم ها درب ها امکان مشاهده مانع را خواهند داشت. چشم ها در موقعیتی نصب می شوند که باز و بست کردن درب ها موجب انسداد چشم ها نشود. چشم ها با حداکثر ارتفاع ۶۰ سانتی متر از کف زمین نصب می شوند. توجه به میزان فاصله و میزان زاویه چرخش درب باعث می شود بتوان موقعیت دقیق نصب جک را مشخص نمود.

برای نصب جک پارکینگی سیماران به سه نقطه A,B,D توجه می شود.

نقطه A : مشخص کننده فاصله افقی بین لولا تا مرکز چرخش است.

نقطه B : فاصله عمودی بین مرکز لولا تا مرکز چرخش انتهای بازو است.

نقطه D: فاصله عمودی مرکز لولا تا کف پایه بازو است.

بر این اساس اگر بخواهید نصب جک پارکینگی سیماران را روی دربی نصب کنید که تا ۱۲۰ درجه باز شود نیاز است به صورت زیر عمل کنید. دقت داشته باشید که هر چه D بزرگتر شود زاویه باز شدن جک کمتر است.

 

 

 

مراحل نصب جک پارکینگی.

جهت نصب جک پارکینگی چند مرحله انجام می شود که به صورت کلی شامل موارد زیر است:

– بررسی موقعیت نصب جک

– آماده سازی درب جهت نصب جک

– نصب پایه ها

– نصب تابلو فرمان

– سیم کشی نهایی و راه اندازی

چنانچه بخواهید جک ها از بهره وری بالایی برخوردار باشند و به خوبی کار کنند نیاز است حداقل فشار به آنها وارد شود. مهم ترین نکته در نصب جک پارکینگی چگونگی نصب آن و نوع زاویه دهی به آن است. گاهی برخی جک ها به درستی زاویه دهی نمی شوند و درب با شتاب به چهار چوب می خورد و ایجاد صدا می کند در چنین مواردی نیاز است نوع زاویه دهی به خوبی بررسی شود

 

A:195mm , B:195mm, D:0 که طبق شکل زیر خواهد بود.

نصب جک پارکینگی والنسیا

جک پارکینگ والنسیا برای منازل و محیط های اداری با تردد بالا مناسب است.

این جک ها می توانند تا ۷۰۰ کیلوگرم را ساپورت کنند.

جهت نصب جک والنسیا می توانید به صورت زیر اقدام نمایید.

ابتدا چراغ چشمک زن را در قسمت بالایی درب نصب نمایید.

سپس محل نصب جک را مشخص کنید و سپس با توجه به میزان چرخش درب اقدامات لازم جهت نصب جک را انجام بدهید.

جک والنسیا دارای برد اتوماتیک است و این برد تمامی نیاز ها را پاسخگو است. در صورتی که نیاز به نصب و راه اندازی این جک ها دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

نصب جک پارکینگی یال

نصب و راه اندازی جک پارکینگی یال به سادگی انجام می شود.

و برای نصب آن ابتدا محل دقیق بازو ها را پیدا کنید و سپس جوشکاری لازم را انجام بدهید.

پایه های عقب نیز روی صفحه جوش می خورند.

در نهایت کورس جک را تا انتها داخل ببرید و سپس بازو را به آن متصل کنید.

تراز را روی جک قرار می دهید و پس از تراز کردن براکت جلو را به درب جوش بدهید.

جک پارکینگی یال از جمله جک هایی است که نیاز به نگهداری مناسب دارد و در زمستان روغن کاری شود. در صورت وجود هر سوال می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و مشکلات خود را مطرح کنید. توصیه کارشناسان ما این است تا حد امکان سعی کنید جکی مناسب با شرایط رفت و آمد و نوع وزن و درب پارکینگ انتخاب کنید. زمانی که جک نصب شود امکان تعویض آن کمی دشوار می شود و به جهت پیشگیری از این موضوع می توانید مشاوره ای قبل از خرید جک پارکینگ با ما داشته باشید.

نصب جک پارکینگی یوروماتیک بتا

این جک ها از مدل بازویی هستند و نحوه نصب آن مشابه سایر جک های پارکینگی است.

جهت اتصال موتور ها به مرکز می توانید به صورت زیر اقدام کنید.

اگر موتور به گونه ای باشد که برآمدگی جک به سمت بالا و بازو به سمت چپ باز شود، موتور چپ نام دارد و سیم کشی آن به صورت شکل زیر است.

در نهایت جهت نصب چشم الکترونیک می توانید فتوسل را به سیم کشی متصل نمایید.

ولتاژ تغذیه این منبع چشمی ها ۱۲ ولت است.

چنانچه بخواهید قفل برقی روی درب نصب کنید می توانید قفل را روی لنگه ای از درب نصب کنید که باز می شود و از طریق کانکتور تغذیه فرمان بگیرد. چنانچه در نصب و راه اندازی جک پارکینگی دچار مشکل شدید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. یکی از عمده ترین مشکلاتی که برای نصب جک پارکینگ وجود دارد در خصوص زاویه و نحوه نصب آن است. بهترین نصب به صورتی است که جین باز و بست نمودن درب ها صدایی ایجاد نشود و درب به آرامی بسته شود.

 

نصب جک پارکینگی سوزوکی

نصب و راه اندازی جک پارکینگی سوزوکی از اهمیت به سزایی برخوردار است.

جهت راه اندازی آن می توانید مشابه سایر جک ها اقدام کنید. مهم ترین نکته در خصوص این جک ها تنظیمات و زاویه بندی مناسب است. ما در رازی تکنولوژی می کوشیم راهنمایی های خوبی جهت نصب و راه اندازی انواع جک پارکینگی بیان کنیم.

نصب و راه اندازی جگ آتریا

اتریا از جمله شرکت های ایرانی است که اقدام به طراحی و تولید انواع جک با اندازه های مختلف نموده است.

جهت نصب و راه اندازی این نوع جک می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

دقت داشته باشید با توجه به نوع پروژه نصب این جک ها ممکن است مدت ۳ الی ۴ ساعت زمان نیاز باشد.

– یافتن محل دقیق نصب جک

– تعیین زاویه باز شدن

– نصب چشمی

– تنظیمات نهایی

سوالات خود پیرامون نصب و راه اندازی این جک ها را می توانید از کارشناسان ما در رازی تکنولوژی بپرسید.

نصب جک میلان

نصب جک میلان شامل مراحل زیر است:

– انتخاب محل دقیق نصب جک

– یافتن محل دقیق نصب تکیه گاه ها

– نصب چشم های الکترونیکی

با توجه به اینکه ممکن است درب از زاویه ۴۵ درجه تا بیش از ۱۲۰ درجه باز شود می بایست محل دقیق نصب جک را انتخاب کنید و سپس تکیه گاه ها را به گونه ای قرار بدهید که متناسب با زاویه باز شدن درب باشد.

در نهایت چشم های الکترونیکی را برای تشخیص مانع در محلی مناسب نصب کنید.

جک های پارکینگی میلان از جمله جک های مناسب و پر کاربردی هستند که برای ساختمان های کوچک و ساختمان بزرگ استفاده می شود.

مهم ترین نکته در خصوص نصب جک میلان میزان فاصله از لبه کنار دیوار است که به میزان ۳۰ میلی متر است

نصاب جک پارکینگ

نصاب جک پارکینگی وظیفه نصب و پیاده سازی جک را بر عهده دارد.

چنانچه بخواهید جک های پارکینگی را نصب و فعال سازی نمایید می توانید به نصاب جک پارکینگ مراجعه کنید و بخواهید اقدامات مربوط به آن را انجام دهد.عموما اشخاصی که در نصب جک فعالیت می کنند به اموری چون نصب دزدگیر و قفل برقی نیز مسلط هستند و در صورت نیاز می توانند آن ها را انجام بدهند. نصاب جک پارکینگ با توجه به نوع درب و میزان تردد روزانه می تواند محاسبات مورد نیاز را انجام بدهد تا کارایی درب افزایش بیابد.

نصب جک روی درب سه لنگه

نصب جک روی درب سه لنگه نیز حائز اهمیت است.

این جک به سادگی نصب می شود و نیاز به دقت بالایی در هماهنگی و تنظیمات دارد.

جهت نصب و راه اندازی این جک ها می توانید از کارشناسان ما در رازی تکنولوژی راهنمایی بخواهید.

نصب جک روی درب سه لنگه اغلب در مواردی استفاده می شود که درب ها به صورت سه تیکه همراه یک چهار چوب باشند و دارای چهار چوب مجزا نباشند.

نوع جک پارکینگی که برای این درب ها انتخاب می شود از اهمیت به سزایی برخوردار است.

نصب جک روی درب تک لنگه

افراد بسیاری هنگام نصب جک پارکینگی برای درب های تک لنگه و سه لنگه دچار مشکل می شوند.

ما در رازی تکنولوژی سعی می کنیم نحوه نصب جک روی درب سه لنگه را شرح بدهیم جهت نصب ابتدا همانند سایر درب ها ابتدا محل دقیق نصب جک را مشخص نمایید و سپس چشمی ها را نصب کنید. مهم ترین نکته در نصب جک روی درب تک لنگه این است که اگر طول یک لنگه درب شما بیشتر از ۳ متر است بهتر جک کورس بلند (بازو بلند) سیماران ۶اس را خریداری نمایید که مخصوص درب های دولنگه عریض و درب های پارکینگی تک لنگه ساخته شده است

نصب جک بازویی

جک پارکینگی بازویی معمولاً علاوه بر درب‌های جدید بر روی درب‌های موجود نیز قابل نصب است.

برای نصب جک لولایی شروع با نصب یک بازو بروی هر لنگه درب است.

سپس نصب دو عدد چشمی رفلکسی جهت جلوگیری از برخورد درب با مانع انسانی یا خودروهای عبوری عبور ومرور رابه وسیله جک پارکینگی ایمن میسازد. همچنین نصب چراغ هشدار دهنده جهت اطلاع از وضعیت باز یا بسته بودن درب ها نیز بخش دیگری از کار نصب میباشد.نصب مرکز کنترل دستگاه در نزدیک‌ترین مکان به درب بروی دیوار جهت دریافت سیگنال‌های ارسالی توسط ریموت کنترل و متعلقات مربوط نیز مرحله سوم خواهد بود. پس از نصب این اجزای الکترونیکی و الکترومکانیکی جک پارکینگی، درب پارکینگ شما را به‌ طور اتوماتیک وبسیار ایمن باز و بسته می‌کند.

نصب این نوع جک پارکینگی مناسب جهت پارکینگ ساختمان‌های مسکونی پرتردد ،ادارات، کارخانه‌ها،نیروگاه‌ها و مراکز تجاری توصیه می شود. توصیه رازی تکنولوژی این است در هنگام نصب جک درب به دقت بررسی شود و از سالم بودن درب اطمینان حاصل کنید. اگر برای نصب و راه اندازی این جک ها نیاز به مشاوره با کارشناس داشتید می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در وبسایت اقدام کنید.

نصب جک ریلی

درب اتوماتیک ریلی یا درب کشوئی، یکی از انواع درب های صنعتی است که به منظور ایجاد امنیت بالا، مورد استفاده قرار می گیرد.

این درب ها امکان تبدیل شدن به درب هوشمند را دارند.

درب ریلی یا کشویی می تواند برای درب های پارکینگی بسیار بزرگ استفاده شود.

از مهم ترین ویژگی های درب های کشویی، سرعت بالای این درب ها است.

با این حال سرعت این درب ها به جهت داشتن سنسور و در صورت وجود مانع، کاهش پیدا می کند اما با این اوصاف در موارد بسیاری از آنها استفاده می شود. طریقه نصب آن به این صورت است که معمولا در قسمت پایین درب محل مناسبی برای نصب جک در نظر گرفته می شود و سپس جک و پایه ها قرار داده می شوند. در نهایت چشمی و هشدار دهنده نیز نصب می شوند. چنانچه برای نصب و راه اندازی این جک ها نیاز به مشاوره داشتید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. در خصوص تعمیر و گارانتی این نوع جک می توان گفت در صورتی که نیاز به تعمیر و عیب یابی باشد کارشناس در محل حضور می یابد و به صورت دقیق درب را بررسی می کند.

در صورت وجود مشکل سعی در تعمیر جک نموده و در مواقع حاد تر جک را به صورت کلی تعویض می نماید.

مزایای نصب جک برقی

با توجه به اینکه امروزه امنیت از اهمیت به سزایی برخوردار است و مهمترین مقوله برای رفاه محسوب می شود با نصب جک پارکینگی می توانید امنیت را بیشتر نمایید و از مزایای زیر بهره مند شوید:

• ایجاد امنیت و آرامش در محیط به این منظور که با استفاده از جک های پارکینگی، دیگر هنگام باز و بسته کردن درب سروصدا ایجاد نخواهد شد.

• امکان باز و بسته نمودن درب به دو روش دستی و اتوماتیک.

• ایجاد امنیت توسط درب های ضد سرقت و اتوماتیک.

• بالا بودم مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی و شرجی بودن.

• داشتن قطعات هوشمند برای باز و بسته کردن درب ها.

• عدم تولید سر و صدا در هنگام باز و بسته کردن درب

• دارای موتور قدرتمند

• قابلیت باز و بسته کردن درب به دو روش

• امن بودن برای درب های ضد سرقت پارکنیگی

• مقاوم بودن به شرایط جوی هوا و میزان رطوبت

• دارا بودن قطعات هوشمند برای باز و بسته کردن درب

نصب جک برقی درب پارکینگ

درب های اتوماتیک اگر دارای جک برقی باشند به راحتی با یک ریموت کنترل باز و بسته می شوند، بنابراین در خیلی مواقع مثلا در روزهای سرد نیازی به پیاده شدن از ماشین برای بازکردن درب پارکینگ نیستید و فقط کافیست درب را با دکمه روی ریموت باز و بسته کنید.

اکثر موتورهای جک های برقی الکترومکانیکی هستند، این موتور های الکترومکانیکی دارای موتور الکتریکی و چرخ دنده هستند.جک های برقی دارای جعبه با موتور الکتریکی ، گیربکس و کنترل الکترونیکی هستند که این جعبه بر روی درب مورد نظر قرار میگیرد و دارای بازوی مفصلی هستند که با استفاده از آن به درب متصل شود.

در ابتدای نصب این جک ها باید پایه های آن ها را نصب کرد .برای نصب این پایه ها باید به ابعاد آنها توجه داشته باشید . پس از نصب و وصل پایه ها نوبت به اتصال جک به آنها میرسد . سپس تا جایی که قصد دارید درب باز شود، درب را باز کرده و پایه های جلو را دقیقا در همان ناحیه جوش دهید . در هنگام نصب توجه داشته باشید که پایه ها باید کاملا تراز باشند و بازوها تنظیم شوند . قبل از هر چیزی در هنگام تنظیم بازوها باید توجه داشته باشید که سیم های باز و بسته به صورت صحیح متصل شده باشند .توجه داشته باشید که قبل از نصب جک ، درب باید آزادانه و بدون بسته شدن لوله و یا کشیدن درب روی زمین باز و بسته شود

منبع: سایت راز تکنولوژی

 


صفحه 3 از 3